Голландська яхта «світла» класу - Elling E6

з Коментарів немає

Представляємо новий рівень розкоші - експедиційна 65-футова яхта ELLING E6. Флагман модельного ряду Elling E6 - Напівглісуюча яхта «Кругосвітнього» класу.

Віртуальний тур Яхтою Elling E6

Створенню флагмана передував сімнадцятирічний досвід виробництва суднобудівним об'єднанням «NEPTUNE MARINE SHIPBUILDING BV» менших океанських яхт Elling E3 і E4 довжиною 13.8 м і 14.9 м відповідно, їх вже збудовано понад 300 (також об'єднання побудувало близько 1000 яхт «Neptunus» розміром від 43 до 78 футів), та попит на яхти Elling, Як і раніше, високий. Вся справа в унікальній концепції яхт Elling – «мандрівники універсали», які не мають, у своєму класі, аналогів з мореплавства, економічності та комфорту.

Усі ці сімейні риси успіху повністю успадкував флагман Elling - Старший брат модель E6. Враховуючи що Е6 створювався практично методом інтерполяції параметрів Е4Можна стверджувати, що зберігши всі конструктивні особливості менших яхт, нова модель виходить на більш високий рівень тактико-технічних характеристик і розкоші – значно вищою буде мореплавність, автономність і житло. Фамільна породиста океанська брутальність бренду Elling, у поєднанні з новими габаритами, приховано створює почуття свободи, впевненості та невиразної незадоволеності осілим життям.

Основні відмінні риси:
• Категорія мореплавства Євросоюзу – А-Ocean, необмежений район плавання;
• Безпека рятувального судна: висока стійкість, кут заходу діаграми статичної стійкості щонайменше 110 гадусів;
• Корпус – армований твароном (Twaron®-Kevlar®) склопластик, що значно підвищує загальну та місцеву міцність, а головне – ударостійкість конструкції;
• Дуже низька витрата палива при режимі руху: на 9 вузлах - 20 літрів на годину;
• Допоміжний, повністю автономний двигун з прямовальним приводом складаного гвинта, окремими паливним баком, кермовим пристроєм, стартерною батареєю, використовується як аварійний, незамінний для тролінгу та руху по граничному мілководді;
• Можливість перетинати океани без дозаправки (поєднання високої економічності та великого запасу палива). Запас ходу: на 8 вузлах щонайменше 3200 миль;
• Максимальна швидкість не менше 20 вузлів із головним двигуном 900л.с. (Достатній резерв швидкості для активної безпеки);
• Максимальна осадка: 1.5 метри. Добре захищений кілем гвинто-кермовий комплекс. Можливість використання судна на мілководді.
• Винятково низький рівень шуму (у салоні та ходовій рубці – не більше 70 дБ на швидкості 21 вузол);
• Висота стель у приміщеннях не менше 1,95 м;
• Гарна теплоізоляція для використання в екстремальних кліматичних умовах, подвійне скління;
• "Відчуття флайбриджу" - завдяки великому зсувному даху рубки з пневмоущільненням та електроприводом;
• Завдяки серійному виробництву, стандартизації та відпрацьованій більш ніж на 300-ста яхтах Elling конструкції - лояльне ціноутворення.

Успіх моделі Elling E6 підштовхнув верф залучити всесвітньо відомого дизайнера яхт Тоні Кастро розробити варіанти розвитку екстер'єру та інтер'єру нового покоління. Так з'явилась модифікація Elling E6 «Highline», - Модель з піднятою рубкою, що дозволило дизайнерам збільшити верхній салон і зробити його в одному рівні з усією палубою; єдиною великою населеною зоною стали зона управління судном, верхній салон зі їдальнею групою та зоною відпочинку, та кормова палуба. Все це, у поєднанні з новими великими розсувними дверима рубки-салону, надає судну відкритішого (середземноморського) відчуття у всьому. Крім того, в ході цієї роботи створені різні варіанти інтер'єру - від традиційного і класичного до найсучаснішого, з можливістю враховувати індивідуальні смаки та побажання замовника.

З 2018 року Elling E6 став доступний і з ФЛАЙБРИДЖЕМ

Технічні характеристики

Довжина, м 19,80
Ширина, м 5,40
Надводний габарит, м 4,80
Опад, м
1,40
Водотоннажність порожня, кг бл. 38 000
Каюти 3+ каюта екіпажу в кормі (опція)
Спальних місць 6+
Категорія мореплавства "А" - Ocean

Двигуни:
Головний двигун: Volvo Penta D13 6-циліндровий 900 к.с. 670 кВт (максимальна швидкість щонайменше 20 вузлів.)
Запасний двигун: Volvo Penta D 2 4-циліндровий 75 к.с. 55 кВт (максимальна швидкість 7 вузлів).
Запаси палива та води:
Основні паливні баки: 5.000 л
Бак запасного двигуна: 250 л
Вода: 1.100 л
Чорна вода: 300 л.

Заспокоювач хитавиці:
Elling Е6 опціонально може бути оснащений гіроскопічною системою стабілізації "Seakeeper 9000". Ця система дозволяє зменшити хитавицю судна на 80% (навіть на якорі).

Електрична система:

- Енергосистема генератор-інвертор Whisper Power 14 кВт, Інвертор 3.5 кВт

- Сервісні батареї Li-Ion 6 х 200Ач 24 В + окремі стартові батареї

Системи центрального опалення - дизельний котел Kabola, з водяними радіаторами у всіх каютах та санвузлах, або для спекотних країн, повний клімат контроль.

Гідравлічний кермовий привід

Скління:
Термозахисні подвійні склопакети із гідроізольованими рамами.

Звукоізоляція:
Як і на яхтах Elling E3 та E4, рівень шуму та вібрації на Elling E6 низький. Навіть на максимальній швидкості, він не перевищує 70 дБ у салоні та ходовій рубці.
Це досягається шляхом встановлення на вал головного двигуна муфти "Aquadrive", унікальні підшипники якої компенсують кути та знижують вібрацію в місці з'єднання валу гребного гвинта з реверс редуктором двигуна. Завдяки цій системі, сам двигун можна встановлювати на відносно м'які опори, що в поєднанні з системою шумоізоляції моторного відсіку, що складається з 8 шарів різних звукоізолюючих матеріалів, забезпечує винятково низький рівень шуму.

Ходова рубка-салон на Elling E6 – центр комунікації гостей та екіпажу, цьому сприяє чудовий огляд та найкращий комфорт під час руху на хвилюванні. Вона є просторим і світлим верхнім салоном з окремо виділеною штурманською зоною з подвійним капітанським кріслом біля штурвала праворуч і диваном для чотирьох гостей зліва. А в кормовій частині салону-рубки на зручних кріслах і дивані можуть розміститися ще 6 людей.

Також у Вашому розпорядженні: другий салон-вітальня внизу, три великі двомісні каюти з окремими санвузлами, ізольований житловий блок для шкіпера в кормі, плюс у кормовій частині судна передбачений гараж для швидкісного тендеру з пристроєм для його спуску та підйому.

Вже в стандартній комплектації на судні є: два двигуни (головний та запасний); два підрулюючі пристрої; енергосистема генератор-інвертор Whisper Power 14 кВт; інвертор 3.5 кВт; 2 салони, 3 каюти з окремими санвузлами, інтер'єр з масиву вишні; гараж для тендерів; тикова палуба; зсувний дах рубки; якірний пристрій з електрошпилем; камбуз - плита, холодильник, морозильник, витяжка, мікрохвильова піч, посудомийна машина, винний льох; пральна машина із сушаркою; аудіо-відео система; тент "Bimini"; вбудований сейф; навігація Raymarine - радар, GPS картплоттер, автопілот, АІС, УКХ р/ст. і багато іншого.

Таблиця вимірювання характеристик яхти EllingE6
Вимірювання проводилися представниками заводу разом із професійними журналістами-експертами з журналів «Капітан Клуб», «Фарватер», «Motor Boat and Yachting» та ін.

Швидкість – вузли
Витрата - л/год
Обороти двигуна - за хвилину
Рівень шуму – у дБ
6
5.5
700
55
7
8.0
960
58
8
11.5
1060
59
10
23
1230
61
11.3
41
1450
62
12
50
1620
63
16.5
90
2050
65
18.5
111
2250
66
21
140
2400
67

Під час випробувань на борту знаходилося:

більше 20 осіб!
50% - паливо (бл. 2500л);
50% - вода (бл. 500л)

Головні результати:

- Човен удався!
- великий запас за швидкістю (завод гарантував не менше 18 вузлів);
- витрата палива на різних режимах руху навіть нижче очікуваного;
- Рівень шуму нижче за розрахунковий на 2-3 дБ.
Запас ходу: на 8 вузлах не менше 3200 миль!

На судні, що тестується, були встановлені наступні опції:

- Клімат контроль;
- система центрального водяного опалення;
- Швидкісний риб з мотором, закріплений у великому гаражі під кокпітом;
- Гіроскопічний стабілізатор хитавиці;
- Каюта шкіпера;
- Супутникова TV антена.

Стандартна комплектація Elling E6:

Розміри

Повна довжина 19.80 м

Довжина ватерлінії 16.97 м

Ширина 5.40 м

Надводний розмір 4.80 м

Опад 1.40 м

Паливо 5000 л

Вода 1500 л

Чорні води 300 л

Стандартний двигун Volvo Penta D13 900л.с.

Генератор Whisper Power 14 кВт Genvertor

 Корпус та палуба

  • Євро категорія мореплавства "А" - Океан
  • Колір корпусу – будь-який на вибір замовника (PU coating)
  • Колір палуби білий
  • Вбудовані палубні шпигати
  • Щаблі, вбудовані в корпусі на лівому та правому бортах
  • Комфортні щаблі на транці
  • Диван біля рубки в кокпіті
  • Другий диван з рундуком у релінгу в кормі
  • Купальна платформа
  • Тикове оздоблення (Flexiteak) купальної платформи
  • сходи з нерж. сталі для доступу на купальну платформу
  • Привальні бруси з нерж. стали
  • Релінг із нерж. сталі висотою 800 мм
  • Дверцята з нерж. сталі на кормі
  • 8 швартових кнехтів із нержавіючої сталі
  • Флагштоки із нерж. стали
  • Нековзне покриття палуби
  • Вбудований носовий сандек (майданчик для засмаги) з подушками та місцем для зберігання
  • Бризгозахисний обвіс кормової палуби
  • Відсік для зберігання врятував. плоту на 6 осіб та/або швартових кінців
  • Відсік для зберігання боцманського майна (відра, ганчірки та ін.)
  • Душ з гір./хол. водою на кормі
  • Набір інструментів та аптечка першої допомоги
  • Швартові кінці та 8 кранців
  • Порохотяг

Технічна специфікація

  • Носове подрул. пристрій (175 kgf)
  • Кормова підрул. пристрій (175 kgf)
  • Електрична якірна лебідка з 2 постами керування
  • Якір із нерж. сталі WASI або Rocna з ланцюгом 60 метрів
  • Навігаційні ходові вогні
  • Підсвічування кокпіту
  • Бортові вогні
  • Цинкові захисні аноди
  • Захищений роз'єм для підключення берегового живлення

Комфорт та безпека

  • Подвійне скління в ходовій рубці
  • Тоноване безпечне скло
  • Венеціанські жалюзі в рульовій рубці
  • 2 аварійні люки
  • 14 ілюмінаторів
  • Одне лобове скло рубки з електроприводом
  • Заднє вікно рубки з електроприводом
  • Зсувний дах-хардтоп з електричним приводом та пневмоущільненням.
  • Автоматична система пожежогасіння у машинному відділенні
  • Два ручні вогнегасники
  • Пожежна сигналізація у машинному відділенні
  • Пожежна сигналізація у житловій зоні
  • 2 автоматичних трюмних помпи
  • Ручна помпа
  • Система сигналізації наявності води у трюмі
  • Фундамент двигуна відформований заодно з корпусом для забезпечення міцності та віброзахисту.
  • Ефективна звукоізоляція моторного відсіку складається із 9 шарів: дерево, гума, піна, алюміній, силікон.

Привід та кермовий пристрій

  • Високоефективне кермо
  • Гребний вал із нерж. стали
  • П'ятилопатевий гребний гвинт
  • Глушник вихлопу з водяним охолодженням
  • Електро-гідравлічне кермо
  • Ущільнювач валу, що запобігає попаданню води в трюм

Електроустаткування

  • Генвертор 14 кВт
  • Зарядний пристрій батареї 120A, 24В
  • Берегове живлення з кабелем 20м.
  • Бортова мережа 24V
  • Автоматичний перемикач потужності берег/інвертор/генератор
  • Автономні сервісні та стартерні батареї
  • Сервісна група літій - іонних батарей 800А-ч (необслуговуються)
  • Стартерна група з 2-х батарей 85А-ч (необслуговуються)
  • Перемикач груп батарей
  • Розетки 220V по всьому човну
  • Автомати захисту ланцюгів 24/220V зі струмом до 50А
  • Плавкі запобіжники у ланцюгах зі струмом понад 50А
  • Головний вимикач

Інтер'єр

Загальні відомості

  • Стіни, двері та меблі виконані з вишневого дерева
  • Фурнітура класу люкс
  • Оббивка та килими
  • Велика висота підволока у всіх приміщеннях

Рульова рубка

  • Два капітанські крісла зі шкіряною оббивкою, з віброізоляцією, регульовані
  • 3 склоочисники з регулятором швидкості
  • Дерев'яне кермо класу люкс
  • Панель приладів
  • Машинка "газ-реверс"
  • Панель вимикачів бортового обладнання
  • Вітальня з великим диваном і столом
  • LED освітлення
  • Полиця для навігаційних карт
  • Книжкова полиця
  • Акустичні колонки

Приладова панель включає:

  • світлодіодну мнемосхему судна
  • покажчик положення пера руля
  • покажчик рівня води
  • покажчик рівня палива
  • аварійні індикатори
  • навігаційне обладнання (відповідно до обраної комплектації)

Нижній салон

  • LED освітлення
  • Приховане підсвічування
  • Шафи
  • Напівкруговий диван з вписаним столом, оформлення класу люкс.
  • Два комфортні крісла класу люкс
  • Широкоформатний висувний телевізор, збудований в інтер'єр з вишневого дерева
  • Килимове покриття на вибір

Носова каюта

  • Велике ліжко (Queen size)
  • LED освітлення
  • Бра
  • Приховане підсвічування
  • Книжкова полиця
  • Велика шафа для одягу

Каюта власника

  • LED освітлення
  • Бра
  • Приховане підсвічування
  • Велике ліжко Queen size з доступом із двох сторін
  • Одна шафа
  • Дві шафи з полицями
  • Дві невеликі шафи
  • Велике дзеркало
  • Вхід у санвузол та другу душову

Бічна каюта

  • Планування на вибір: два бічні ліжка або кабінет з одним ліжком-столом трансформером.
  • LED освітлення
  • Бра(при обладнанні спальних місць)
  • Шафа
  • Люк у моторний відсік
  • Сейф під підлогою

Туалетні кімнати з душовими

  • LED освітлення
  • LED освітлення над туалетним столиком
  • Окремі душові кабіни
  • Двері «люкс» в душові кабіни із безпечного скла
  • Унітаз з електрозмивом (повнорозмірний)
  • Аксесуари для душової
  • Сушка для рушників (у варіанті з водяним опаленням)
  • Підлога з тикового ламініту
  • Термостатовані крани в душі
  • Витяжка
  • Стільниці зі штучного каменю
  • Раковина

Камбуз

  • Дві великі робочі стільниці зі штучного каменю по обидва боки камбуза
  • Подвійна раковина
  • Плита на 4 конфорки
  • Повноцінна витяжка
  • НВЧ
  • Холодильник із морозильником
  • Винний льох
  • Підлога з тикового ламінату (захищена від подряпин)
  • Шафи для посуду з обох боків камбуза

Прайс-лист на моторну яхту ELLING E6

Вказано експортну заводську ціну на верфі в Голландії, дійсний з 1 вересня 2021 року в комплектації. «Ultimate» € 1 789 000:

довжина: 19,80м ширина: 5,40м, осаду: 1,40м, надводний габарит: 4,80м, паливо: 5000л, вода: 1100л, чорні води бак: 300л.

 

- Категорія мореплавства «А» -Океан, необмежений район плавання-Головний дизельний двигун Volvo Penta D13 900к.с., максимальна швидкість 21 вузол

- Допоміжний повністю автономний дизельний двигун Volvo Penta D2 75л.с., з валом, складним гвинтом та окремим паливним баком 250л, швидкість 7 вузлів

- Муфта «Аквадрайв» забезпечує виключно низький рівень шуму та вібрації.

- П'ятилопатевий гвинт

 

- Підрулюючі пристрої носове та кормове

- Якірна електро лебідка з 2 постами, якір 52 кг з нерж. сталі та ланцюг

- Енергосистема генератор-інвертор Whisper Power 14 кВт, інвертор 14 кВт,

- Сервісні батареї Li-ion 800Ач + окремі стартові батареї

 

Навігація - Raymarine:

- Картплоттер GPS Ray e165 - 16;

- Радар з антеною 4 фути

- Другий картплоттер Ray е 165

- Радіостанція VHF Ray 260

- система автоматичної ідентифікації АІС

(AIS 650 active)

- Автопілот Ray з пультом д/в,

- лаг, - ехолот

- Камера заднього виду

- Супутник. TV антена Raymarine 65

 

- Три двомісні каюти з окремими санвузлами

- Два просторі салони верхній і нижній зі столовими групами

 

- Тикова палуба Flaxiteak

- Гараж для тендера з електро-гідравлічним приводом дверей, спуско-підйомний пристрій,

- Зсувний дах рубки з електроприводом та пневмо ущільненням

- 2 вікна, що відкриваються в рубці з електро приводом

- Тент Bimini над кокпітом,

- Великий стіл у кокпіті

- Диван з рундуком у кокпіті біля столу інтегрований у кормову леєрну огорожу, другий диван біля рубки

- Подвійне скління в ходовій рубці + жалюзі

- Забарвлення корпусу будь-яким кольором

- Назва судна на транці з підсвічуванням

- Безпечна жорстка леєрна огорожа 90см

- Зовнішні екрани від сонця на носові вікна

 

- Інтер'єр зі шпону вишні (глянець/напівглянець)

- Пральна машина Miele

- Сушильна машина Miele

- Керамічна індукційна варильна панель

- Духова шафа – мікрохвильова піч

- Посудомийна машина

- Холодильник, морозильник, витяжка

- Холодильник у рубці

- Винний льох, вбудований сейф

- Вигнутий телевізор у рубці

- Широкоформатний телевізор у нижньому салоні

- Два дискові плеєри Blue ray

- Душ на купальній платформі (гір/хол. вода)

- Матраци на майданчику для засмаги на носовій палубі

- Комфортне сидіння на носовій палубі

та інше.

 

 

ELLING E6 з пакетом "HIGHLINE" від TONY CASTRO DESIGN®           €  96.500

Модифікація «Highline» покликана надати Elling E6 характер справжньої супер яхти.

За рахунок підняття ходової рубки-салону рівень її підлоги зрівнявся з кокпітом, що, у поєднанні з розсувними дверима, розширило простір, зробивши його більш відкритим. E6 Highline має елегантну радарну арку з двома симетричними супутниковими антенами, а також козирок хардтоп над входом з інтегрованим розсувним тентом Bimini top.

ELLING E6 FLYBRIDGE                                                                                € 270.000

Elling E6 може бути обладнаний флайбриджем. Цей флайбридж стандартно оснащений другим постом управління, керуванням двигуном, керуванням носовим і кормовим пристроями, що підрулюють, і всім необхідним навігаційним обладнанням: Картплоттер: Raymarine Axiom 12"; Багатофункціональний дисплей: Raymarine I70; Автопілот: Raymarine P70R

Стиль інтер'єру на вибір:

Традиційний інтер'єр Американська вишня заснований на високих стандартах якості  Elling E4. Красиві деталі та меблі з американського шпону вишні, лакованого до глянсового блиску, або напівглянець, на вибір замовника.

У стандарті:

Класичний інтер'єр Махагоні характеризується сильними контрастами між темним червоним деревом та світлими стіновими панелями. Дверні панелі, панелі обробки салону, поручні та інші елементи з масиву червоного дерева характеризують варіант обробки внутрішнього простору яхти. Для виготовлення всіх елементів потрібні 4 тонни дерева. € 75 000
Сучасний інтер'єр модерн/прямі лінії/дубова деревина та ін. € 43 500

Планування:

Носова каюта з великим двоспальним ліжком Queen size у стандарті
Кормова майстер каюта з великим двоспальним ліжком Queen size у стандарті
Бічна каюта у вигляді спальні з двома односпальними ліжками у стандарті
Каюта екіпажу з окремим входом та туалетом € 12 800

Опції:

Центральне водяне опалення «Kabola» – центральна система опалення з водяним радіатором у кожній каюті і підлогою, що обігрівається, в ходовій рубці. Система складається з дизельного котла, що нагріває воду, далі гаряча вода надходить у радіатори за зашивкою салону. За рахунок цього забезпечується комфортний рівень тепла, як від центральної системи опалення будинку € 28 500
Повний клімат-контроль реверсивного циклу 50 000 BTU. Система складається з подвійного компресора зворотного циклу із системою водяного охолодження для семи повітродувних блоків. Дана система зворотного циклу і може обігрівати або охолоджувати всі каюти, салон і рубку (можна вибирати різну температуру для кожного приміщення) € 54 500
Обмежений клімат контроль у кормовій каюті власника € 19 500
Система стабілізації (гіроскоп) "Seakeeper 9 Gyro" встановлює до 80% хитавиці € 92 500
Гідравлічний трап-сходня забирається в сходи на транці по правому борту € 24 800
Легкий знімний пластиковий трап сходня зі спеціальними кріпленнями на транці. € 3 600
Жорстка леєрна огорожа в кокпіті з інтегрованими електричними лебідками (з направляючими для кінців) та з бризкозахисним обважуванням € 14 250
Ілюмінатори з нержавіючої сталі замість алюмінію € 6 850
Другий камбуз у салоні-рубці з 2-х зонною плитою, раковиною, стільницею
зі штучного каменю, витяжкою та мікрохвильовою піччю
€ 15 400
Система швартування Hydronautica з пультом дистанцій. управління
(включаючи керування двигуном, підрулюючими пристроями та якорем)
€ 5 800
Шкіряна оббивка м'яких меблів усередині човна (колір на вибір) € 6 000
Окремі сходи для купання € 1 240
Два окремі складні крісла в кокпіт € 840
Рятувальний пліт на 6 осіб € 1 600
Акустична система Bose € 6 400
WiFi роутер із зовнішньою антеною та слотом для SIM картки (для роздачі сигналу наборту) € 1 800
Система розрізання мотузок/мереж, що намоталися на гвинт головного двигуна (на валу) € 1 200
Опріснювач € 12 400
Фільтр для питної води Seagull € 1 150
Гриль у кокпіті € 2 350
Професійний ехолот "фішфайндер" € 3 000
Уперед дивлячий сонар (гідролокатор) € 1 850
Вперед ехолот, що дивиться € 1 350
Стіл у салоні-рубці регульований по висоті (електро)
з двома ніжками та матрацом на столі
€ 4 000
Повна теплоізоляція корпусу та надбудови € 35 000
Дизельний насос для перекачування палива з основного бака в запасний бак € 450
Палуба з натурального тику замість штучного тику € 22 000
Підводне підсвічування на кормі € 5 400
Жорсткий (хард топ) навіс над усім простором кокпіту € 34 000
Легкий знімний пластиковий трап сходня зі спеціальними кріпленнями
на транці
€ 3 600
Каюта екіпажу з окремим входом та туалетом € 12 800
Опріснювач води продуктивністю 60 л/год, підведення комунікацій € 12 400
Фільтр для очищення води з додатковим краном у мийці на камбузі € 1 150
Підлоги в приміщеннях з натурального тику, замість ламінату € 6 850

Можливі інші додаткові опції за погодженням із заводом у т.ч. лакшері сегмента.

ukUkrainian